Tuesday, September 6, 2011

LASH ACCELERATOR

Hello Hello, 
You know those lash accelerators that are vary popular right now? The most popular one is the one from Neulash, but it costs $180 for a small container. I just found out about a very similar one fromRimmel, it does the same thing, elongates your lashes in 30 days, BUUUUUUUUUUT it costs $10 dollars. MUCH BETTER right? I am on day 2 and took a picture of my lashes, on day 30, I will take a picture again and will post here so you can see the difference ;-) BEIJOS Paula
Hello Hello,
Sabe aqueles alongadores de cílios que estão super populares agora?? O mais popular eh o Neulash, mas custa $180 dolletas pra um tubinho pequeno. Entao, eu descobri um da marca RIMMEL que aparentemente faz a mesma coisa, alonga os cílios em 30 dias EEEEEEEEEEEE custa soh $10 dollares!!!! MUITO MELHOR né? Eu estou no dia número 2 e tirei uma foto dos meu cílios, daqui 30 dias eu volto pra mostrar a diferença ;-) Beijao Paula

Tweet This Post

0 comments: